Хочете економити робочий час ! Переходьте на електронний документообіг з Фондом соціального страхування

Дата: 12.02.2019 14:53
Кількість переглядів: 283

Фото без опису   Для подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням ЕЦП до Фонду соціального страхування України страхувальник повинен укласти договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України (далі – Договір) з робочим органом  виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

   Спосіб подання документа визначається страхувальником на добровільних засадах. Подання електронного документа відповідно до цього Порядку надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на папері. Водночас залишається можливість подавати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у паперовому вигляді особисто до Фонду соціального страхування України.

   Дія Договору поширюється на такі електронні документи:

- заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджені постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12.

Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальник вибирає самостійно.

Спеціалізоване програмне забезпечення повинно забезпечувати:

- створення у визначеному уніфікованому форматі, завірення ЕЦП, передачу та контроль проходження електронних документів та квитанцій у системі електронного документообігу;

- здійснення автоматичного контролю за узгодженістю показників однієї та різних форм документів, які створюються страхувальником;

- автоматичне створення електронного конверта та включення до нього відомостей про документ та суб'єктів електронного документообігу, які дозволяють беззаперечно визначити достовірність наданого електронного документа без ознайомлення з його змістом;

- застосування суб'єктами електронного документообігу надійних засобів ЕЦП, що використовуються в системі електронного документообігу;

- шифрування електронного документа засобами, які мають позитивний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;

- підтвердження ЕЦП, накладеного на електронний документ, електронний конверт та електронну квитанцію з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;

- зберігання (архівування) переданих електронних документів та квитанцій та можливість їх поновлення з архіву у разі втрати;

- експорт електронних документів та квитанцій на зовнішні носії (диски, дискети, карти пам'яті тощо), а також відтворення на папері.

  Додатково повідомляємо, що у разі затвердження правлінням Фонду відповідних видатків на розробку прикладного програмного забезпечення у бюджеті Фонду на 2019 рік, виконавча дирекція Фонду запровадить у 2019 році електронні кабінети страхувальника та застрахованої особи.

 

          По даному питанню звертайтесь до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України за адресою:м.Любомль вул..Незалежності, 23 каб. № 110 ,112 або за тел. 2-48-88, 2-20-95 , електронна адреса  [email protected].


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь